מיתוג עסקים
תהליך מיתוג שמתאים גם למיתוג עסקים
וגם למיתוג אישי
איך זה עובד
היכרות
שלב שני - עיצוב
את המידע שאספנו על העסק שלכם וקהל הלקוחות שלכם אנחנו מזקקים לידי תמונה ברורה של העסק שלכם ושל השוק שבו הוא פועל ומגדירים את האופן שבו העסק מציג את עצמו ללקוח. אנחנו בונים עבורכם מסמך זהות ייחודי שמתאר את כל תמונת התקשורות של העסק שלכם עם קהל היעד שלכם, מצב השוק והתחרות.
לאחר שהגדרנו את הזהות המיתוגית של העסק שלכם אנחנו בונים לו אסטרטגייה ייחודית ומותאמת אישית. אנחנו בוחנים את התקציב, קובעים מטרות לקמפיין ומגדירים את הקו העיצובי שהולך לשרת את המיתוג. בשלב זה אנחנו נלווה אתכם יד ביד עד להטמעה של המיתוג בכל חלק בחברה שלכם ובנראות הייצוגית שלה.
שלב שלישי - בנייה
בשלב זה אנחנו מכניסים לדרייב, משנים ומטמיעים את המיתוג החדשץ דרך הלוגו של העסק, הצבעים שמייחדים אותו ועד סוג וגודל הגופן שימש אתכם במודעות ברשתות החברתיות.
אנחנו נלווה אתכם יד ביד את כל הדרך עד שתבססו לעסק שלכם תדמית עסקית שתבדיל אתכם מהתחרות ותייחד את הקשר ביניכם לבין הלקוחות שלכם.
אנחנו בונים עבורכם בסיס יציב שישרת את העסק שלכם שנים רבות. משם אנחנו נמשיך לבניית אתר, שיווק דיגטלי, מדיה חברתית בהתאם לצרכים הספציפיים בפרוייקט זה.
דוגמאות
היי!
- מה הבעיה שהעסק שלך פותר עבור קהל לקוחותיו?
- איך הצרכן הממוצע של השירותים/מוצרים שלך מצפה לראות את העסק שלך?
- האם העסק שלך צריך לתחזק אתר? עמודי רשת מדיה חברתית?
- מה אפיק הפרסום הכי נכון עבור העסק שלך?
- מה הנישה שאליה אני פונה?
אם התשובה לאחת השאלות לא ברורה לכם – אל דאגה, עד סוף התהליך אתם תכירו את העסק שלכם מבפנים החוצה.
דברים שחשוב לדעת
למה כל עסק צריך לעבור תהליך מיתוג
"למה שאתה תצליח?"
"יש עוד המון כמוך"
מה המטרה של תהליך המיתוג?
האם האתר יעבוד על כל המכשירים והמסכים ?
איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי לתהליך מיתוג עסקי?
- תיק עבודות – הסתכלו באתרים שהחברה בנתה ועיצבה, בחנו את האתר ומרכיביו, קראו את התוכן שבו. חברה מקצועית שכדאי לעבוד איתה תרד לפרטים ותוודא שהאתר של הלקוחות שלה מושלם. מ – א ועד ת.
- ביקורות – קראו ביקורות על החברה והעבודה איתם, חברת שיווק דיגיטלי צריכה להיות בזמינות מתמדת עבורכם וליהיות קשובה לכל הצרכים שלכם ולתת להם מענה מיידי. בקיצור, אתם נכנסים פה למערכת יחסים מחייבת. תבדקו את הפרטנר שלכם לעומק.
- סקר שוק – תבחרו בחברת שיווק דיגיטלי שמתחמרת את עצמה בצורה הוגנת, ומסבירה את התמחור שלה בצורה שקופה וברורה. קבלו כמה הצעות מחיר, השוו את השירותים והמוצרים שאתם מקבלים וודאו שאתם מקבלים מחירים המשקפים את התמורה שאתם מקבלים.