מיתוג עסקים

תהליך מיתוג שמתאים גם למיתוג עסקים
וגם למיתוג אישי

מיתוג עסקי

איך זה עובד

היכרות

כדי ליצור לכם תדמית ייחודית, אנחנו צריכים להכיר אחד את השני לעומק. מה מטרת העסק? מה הערכים המובילים אותו וכיצד הוא מתאר את עצמו ואת השירותים שהוא נותן. אנחנו גם לומדים בשלב זה להכיר את הלקוחות שלכם. מי הם ? בני כמה הם? מה מניע אותם והכי חשוב מה הבעיה שהעסק שלך / השירותים שהוא מציע פותר עבורם.
 

שלב שני - עיצוב

את המידע שאספנו על העסק שלכם וקהל הלקוחות שלכם אנחנו מזקקים לידי תמונה ברורה של העסק שלכם ושל השוק שבו הוא פועל ומגדירים את האופן שבו העסק מציג את עצמו ללקוח. אנחנו בונים עבורכם מסמך זהות ייחודי שמתאר את כל תמונת התקשורות של העסק שלכם עם קהל היעד שלכם, מצב השוק והתחרות.

לאחר שהגדרנו את הזהות המיתוגית של העסק שלכם אנחנו בונים לו אסטרטגייה ייחודית ומותאמת אישית. אנחנו בוחנים את התקציב, קובעים מטרות לקמפיין ומגדירים את הקו העיצובי שהולך לשרת את המיתוג. בשלב זה אנחנו נלווה אתכם יד ביד עד להטמעה של המיתוג בכל חלק בחברה שלכם ובנראות הייצוגית שלה.

שלב שלישי - בנייה

בשלב זה אנחנו מכניסים לדרייב, משנים ומטמיעים את המיתוג החדשץ דרך הלוגו של העסק, הצבעים שמייחדים אותו ועד סוג וגודל הגופן שימש אתכם במודעות ברשתות החברתיות.

 אנחנו נלווה אתכם יד ביד את כל הדרך עד שתבססו לעסק שלכם תדמית עסקית שתבדיל אתכם מהתחרות ותייחד את הקשר ביניכם לבין הלקוחות שלכם. 

אנחנו בונים עבורכם בסיס יציב שישרת את העסק שלכם שנים רבות. משם אנחנו נמשיך לבניית אתר, שיווק דיגטלי, מדיה חברתית בהתאם לצרכים הספציפיים בפרוייקט זה.

דוגמאות

היי!
  • מה הבעיה שהעסק שלך פותר עבור קהל לקוחותיו?
  • איך הצרכן הממוצע של השירותים/מוצרים שלך מצפה לראות את העסק שלך?
  • האם העסק שלך צריך לתחזק אתר? עמודי רשת מדיה חברתית?
  • מה אפיק הפרסום הכי נכון עבור העסק שלך?
  • מה הנישה שאליה אני פונה?

אם התשובה לאחת השאלות לא ברורה לכם – אל דאגה, עד סוף התהליך אתם תכירו את העסק שלכם מבפנים החוצה.

דברים שחשוב לדעת

למה כל עסק צריך לעבור תהליך מיתוג

כמוך יש עוד אלף"
"למה שאתה תצליח?"
"יש עוד המון כמוך"
משפטים שכל בעל עסק ויזם מאז תחילת הזמן שומע שוב ושוב. נכון, המשפטים האלה מעצבנים ומתסכלים אבל יש בהם אמת. רוב בעלי העסקים בארץ פועלים בשוק רווי מאוד.
 
כמובן, לחברה ולכלכלה תחרות היא דבר בריא וחשוב – היא גורמת לעסקים להיות טובים והוגנים יותר. אבל, לעסק בתחילת דרכו יכול להיות קשה להשאיר חותם ולתפוס נתח מהשוק שהוא נמצא בו. לבעיה זו פתרון פשוט – מיתוג 

מה המטרה של תהליך המיתוג?

המטרה של תהליך המיתוג היא להבדל ולבלוט מעל התחרות. כדי שהלקוח יבחר בעסק שלכם, אתם חייבים לגרום לו להרגיש שהוא צריך אתכם, יכול לסמוך עליכם, רוצה לעבוד אתכם ולהיות אתכם בתקשורת יותר מכל שאר העסקים. 
 
לדוגמא, אנחנו בטווס, כחברת ייצוג ושיווק דיגיטלי, נבדלים מהתחרות שלנו בכך שאנחנו עסק שפונה לעם ושם את הלקוחות שלו בראש סדר העדיפויות. יותר מלהרחיב את עצמנו, יותר מלייצר הכנסה. 
 
השאיפה שלנו היא לעזור לכמה שיותר עסקים קטנים ויזמים בישראל להשיג דריסת רגל ולייצר הכנסה עבור עצמם. אנחנו מאמינים שההצלחה שלנו היא ההצלחה של הלקוחות שלנו. על כן, כל העיצוב והמיתוג של שלנו שם את הלקוח, אותך, בקדמת הבמה.

מה חבילת בניית אתר כוללת?

כשאנחנו בונים אתר ללקוחות, אנחנו עושים עבורכם הכל מא' ועד ת'. אנחנו יוצרים אפיון יחודי לכם ולמותג שלכם, כותבים תוכן ועורכים תמונות, בונים מערכת נוחה לעדכון התוכן ומספקים תמיכה טכנית מלאה.
נשמח לשוחח איתך

האם האתר יעבוד על כל המכשירים והמסכים ?

מקובל להניח ש80% מהגולשים מגיעים מהטלפון. לכן, כל האתרים שלנו רספונסיבים להפליא. אנחנו בונים את האתר שלכם במחשבה על רספונסיביות תחילה כדי שאתר ייראה מיליון דולר מכל מסך שיש לו חיבור לאינטרנט.
 

איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי לתהליך מיתוג עסקי?

  1. תיק עבודות – הסתכלו באתרים שהחברה בנתה ועיצבה, בחנו את האתר ומרכיביו, קראו את התוכן שבו. חברה מקצועית שכדאי לעבוד איתה תרד לפרטים ותוודא שהאתר של הלקוחות שלה מושלם. מ – א ועד ת.


  2. ביקורות – קראו ביקורות על החברה והעבודה איתם, חברת שיווק דיגיטלי צריכה להיות בזמינות מתמדת עבורכם וליהיות קשובה לכל הצרכים שלכם ולתת להם מענה מיידי. בקיצור, אתם נכנסים פה למערכת יחסים מחייבת. תבדקו את הפרטנר שלכם לעומק.


  3.  סקר שוק – תבחרו בחברת שיווק דיגיטלי שמתחמרת את עצמה בצורה הוגנת, ומסבירה את התמחור שלה בצורה שקופה וברורה. קבלו כמה הצעות מחיר, השוו את השירותים והמוצרים שאתם מקבלים וודאו שאתם מקבלים מחירים המשקפים את התמורה שאתם מקבלים.
איך אנחנו עושים את זה?

המלצות

המילים שלכם מחממות לנו את הלב