ה - חזון

אנחנו חברת הייצוג הדיגטלי שהולכת לשנות את עולם בניית האתרים

איך אנחנו עושים את זה?

החזון של טווס

האינטרנט הוא של כולם! זהו המוטו שמלווה אותנו ביצירה היומיומית שלנו. אנחנו מחוייבים לתת לקהל רחב ככל הניתן ייצוג דיגטלי שיעזור להם להגדיל את התנועה לעסק באפס מאמץ.

עסק שאין לו נוכחות דיגטלית –  אתר אינטרנט, ערוצי פייסבוק ואינסטגרם עסקיים ועוד ערוצים – לא יכול למצות את הפוטנציאל שלו.

הבעיה עבור בעלי עסקים היא שלייצר זהות דיגטלית ומותג זה לא דבר קל ולא דבר זול. מה גם שרוב בעלי העסקים יותר מדי עוסקים בתפעול הפיזי של העסק, והזהות הדיגטלית נדחקת לשוליים.

פה אנחנו נכנסים לתמונה.

התפקיד שלנו הוא לדאוג לעסק שלכם, לייצג אותו ברשת ולהבטיח, שבפעם הבאה שיחפשו את השירות שאתם מציעים או את המוצר שאתם מוכרים בגוגל – אתם תופיעו שם.

יפים, מקצועיים ומוכנים לקבל תנועה משמעותית של לקוחות.

קצת עלינו

לאחר השירות בתור לוחם ומפקד ביחידת יהל"ם התחלתי ללמוד עיצוב ושיווק דיגיטלי, אני עוסק בתחום מאז 2019.
הכיף שלי הוא להצליח להעביר את הידע המקצועי של הלקוח בצורה הנכונה והיפה ביותר. ולעזור לייצר תנועה עבור יזמים ועסקים קטנים, שהם לב התעשייה בישראל.
אין יותר מספר מלעשות את מה שאתה אוהב , עם האנשים שאתה אוהב ועבור האנשים שאתה אוהב.

התחלתי את דרכי בעולם השיווק בארה"ב, שם למדתי SEO ובניית אתרים בחברה בשם WebNHit, שגם היא שמה בראש מעיינה את בעלי העסקים הקטנים ויזמים.
לראות ממקור ראשון את ההשפעה של העבודה שלנו על בעלי עסקים קטנים שכל הצוות שלהם הם בני משפחה, גרם לי לגאווה ולאושר.
כך הבנתי שהמטרה שלי היא - להשפיע על חיים של אנשים.
השילוב בין הידע המקצוע שלי והיכולת העיצובית של גיל הוא זה שמאפשר לנו להביא תוצאות מרשימות לבעלי עסקים בעלות הוגנת.

תהליך היצירה שלנו

שלב 1 - שיחת היכרות

מטרת השיחה במפגש הראשון היא לבצע היכרות הדדית, להבין את הצרכים של העסק כדי שנוכל להמליץ לו על השירותים שיהיו הכי רלוונטים לפתרון הבעיה שלו ,לבסס ביטחון הדדי ולהציג את תהליך העבודה שלנו. 

שלב 2 - איסוף מידע

מטרת המפגש היא להכיר את העסק לעומק ולאסוף פרטים שיאפשרו לך לבנות אסטרטגיה לפרויקט בהתאם להמלצות שקיבל בשיחה הקודמת.

השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו:

  • מי האנשים שאנחנו עובדים איתם?
  • מה הסיפור רקע של החברה שלהם
  • מה השירות / המוצר שהם מציעים
  • מי קהל הלקוחות שלהם
  • מה הבעיה שהם מנסים לטפל בה בתור ארגון
  • איך הם מטפלים בבעיה

 

אנחנו עושים את כל זה על מנת לוודא שהמיתוג נמצא ביישור קו יחד עם הרצונות והצרכים של העסק, האסטרטגייה העסקית והתקציב.

שלב 3 - הצגת אסטרטגייה ובניית משאבים

את כל המידע שאספנו מהפגישה הראשונה אנחנו מנתחים ומסדרים על מנת ליצור תמונה ברורה של המותג איתו אנחנו עובדים. 

אנחנו יוצרים תמונה ברורה של המוצרים או השירותים שהעסק מציע, של קהל הלקוחות האידאלי של העסק והצורה שבה העסק צריך להתנסח ולהיראות על מנת ליצור חיבור רגשי עם קהל היעד ולהראות לו שהמוצר או השירות של העסק הוא הפתרון הטוב ביותר לבעיה שאיתה מתמודד הלקוח.

אחרי שבנינו לעסק תדמית מיתוגית ברורה, אנחנו מתחילים לעבוד. נבחר ביחד מהם המשאבים שנחוצים לעסק על מנת להשיג את המטרות שלו – אתר, אינסטגרם, פייסבוק, קידום אורגני או ממומן וכו'. אותם אנחנו מעצבים ובונים על פי הקו המיתוגי שיצרנו.

איך אנחנו מתחילים?

שלב 4 - סיום תהליך

בשלב זה לעסק שלך יש את כל מה הוא צריך כדי להיות מיוצג ברשת בצורה אפקטיבית. האתר שלך באוויר, קמפייני שיווק רצים, התוכן שלך מחכה לפרסום והטלפון מוכן בסטנד ביי.

אנחנו תמיד נהיה פה בשבילך. לתמיכה טכנית, לייעוץ ולעזרה עסקית ושיווקית.

ברוכים הבאים למשפחה החמה והאוהבת של "טווס" – חברה לייצוג דיגיטלי

המלצות

המילים שלכם מחממות לנו את הלב

דברים שחשוב לדעת

חשיבות של אתר

המטרה של האתר שלכם היא לחשוף אתכם לכמה שיותר עיניים. ולעודד את הגולשים באתר שלכם ליצור אתכם קשר. ככל שתיהיו יותר ערוכים לנפח שיגיע אליכם – כך תוכלו לתרגם אותו להכנסה

איך מתחילים?

מרימים את הטלפון ומתקשרים
בטווס ילוו אתכם יד ביד בכל שלב בתהליך, עד שיש לכם יש אתר מוכן שמגדיל את התנועה בעסק שלכם

תעופו איתנו ברשת