בניית אתרים לעסקים – איזה אתר הכי נכון עבורך?

במציאות של היום אין עסק שיכול לעבוד בלי לבנות אתר. אתר אינטרנט עסקי היא הדרך היחידה בה הלקוחות שלך יוכלו למצוא אותך, הרי כל דבר מתחיל היום בחיפוש בגוגל.
מאיפה מתחילים? עם שלל האופציות וסוגי האתרים שקיימים היום מאוד קל ללכת לאיבוד. לכן הכנו לכם את המדריך הזה, כדי שתוכלו לגשת לחברת בניית אתרים עם מספיק ידע.
שאף אחד לא יעבוד עליכם!

מה צריך להיות בבניית אתר עסקי?

בראש ובראשונה בואו נדבר על התוכן של האתר שלכם. לא משנה איזה סוג אתר תבחרו לבנות ובאיזה שיטה.
בסופו של יום, יש תכנים מרכזיים שחייבים ליהיות נוכחים בבניית האתר העסקי שלכם כדי שהוא יהיה אפקטיבי במגע עם הלקוחות

  1. סממני המיתוג העיקריים של העסק
  2. פירוט על השירותים \ מוצרים שהעסק מציע 
  3. הוכחה חברתית ( עוד על זה בהמשך ) אנפה
  4. סיפור הרקע של העסק (אודותינו)
  5. מגוון דרכים ליצירת קשר

אלו הם עמודי הבסיס שחייבים להופיע בכל בניית אתר עסקי. בלעדיהם, הגולשים באתר לא יוכלו להבין לגמרי מי אתם ומה אתם עושים. ולא ישיקעו את כספם בכם, בשירותים שאתם מציעים או במוצרים אותם אתם קונים.
וודאו שבזמן בניית האתר שלכם או בניית האפיון מופיעים כל התכנים הללו ושחברת בניית האתרים איתה אתם עובדים מציגה את התכנים האלה באתר העסקי שלכם.

סוגי אתרים – הכר את השוק

עכשיו כשהבנו מה חייב להופיע באתר, אפשר לשאול " איזה אתר אני צריך? " מבין כל הסוגים השונים והטרמינולוגיה המפוצצת שתתקלו בה – יש כמה מושגים שאם תכירו ותבינו אותם תחסכו הרבה כסף.

  • אתר עסקי בהתאמה אישית:
    סוג האתרים הראשון שנדון בו הוא מה שאתם מדמיינים כשאתם חושבים על בניית אתרים. אתר בהתאמה אישית מציג עיצוב ייחודי וחווית משתמש מותאמת אישית.
    בהתאם, בניית אתר עסקי בהתאמה אישית היא האופציה היקרה יותר בעולם בניית האתרים.
    שכן, מלבד בונה האתרים עובד על האתר גם מעצב והתהליך כולו כולל גם אפיון חווית משתמש וכתיבת קוד ייחודית.
  • אתר תבנית ( טמפלט)
    אתרי תבנית כשמם כן הם, בונה האתרים משתמש בתבנית (שבלונה) מוכנה מראש, אותה הוא מסדר ומעצב כדי להפוך אותה ליותר ייחודית ומתאימה לעסק שלכם.
    אמנם התוצאה היא לא אתר יחיד במינו וחווית משתמש מותאמת אישית. אבל, התהליך מהיר וזול בהרבה.
    האמת היא שעבור רוב העסקים זו האופציה הכדאית ביותר – בתנאי, שחברת בניית האתרים שאתם עובדים איתה יודעת איך לבחור תבנית, לשפר ולהתאים אותה לצרכים שלכם.

בניית אתרים נכונה  – לנצל את התוכן שלכם

אחרי שבחרנו אם לעבוד על בסיס תבנית מוכנה או לבנות אתר בהתאמה אישית,
נשאר לבחור באיזה תצורה התוכן באתר יחולק ויוצג. בקיצור בשלב זה אנחנו בונים את חווית המשתמש (UX) שלכם.
יש כמה וכמה דרכים להציג את התוכן שלכם למשתמש, לכל אחת יש את הייתרונות, החסרונות ומקרי השימוש הכי נכונים לה:

אתר תדמית – 

אם נשתמש בתכנים שפירטנו למעלה כדוגמה לתכנים שנכנסים לאתר – בזמן בניית אתר תדמית,
אנחנו נחלק כל תוכן לדף משלו כדי שנוכל לכתוב עליו ולהציג אותו בהרחבה, זאת אומרת שמלבד הדף הראשון שהמשמתמש רואה ( דף הנחיתה )  אנחנו נרכז את כל השירותים \ מוצרים לדף אחר בו נפרט עליהם ונחבר את כל דרכי ההתקשרות איתכם לטובת רכישת המוצרים או השירותים. בדף נוסף, אנחנו נרכז את כל ההוכחה החברתית שיש לכם –  ביקורות, חוות דעת וסיפורי מקרה (case study)  של הלקוחות הקיימים שלכם ( זה יכול בכיף להיות גם משפחה וחברים קרובים, אף אחד לא ידע ). בנוסף, אפשר לבנות באתר דפי גלריה, דפי שאלות ותשובות, בלוג ועוד הרבה סוגי דפים נוספים בהתאם לצורך ולקהל היעד.

דף נחיתה – One Pager 

אתר שלם בדף אחד. במקום לפזר את התוכן בבניית האתר אנחנו מרכזים את כולו לדף אחד ומציגים אותו על פי החשיבות שלו ללקוח הפוטנציאלי שלכם.
הקושי בבניית אתר כזה הוא יצירת מערכת ניווט נוחה, שתאפשר למשתמשים לנווט בין חלקי הדף השונים בלי ללכת לאיבוד בין כל התוכן. מסיבה זו בדיוק בניית אתר מהסוג הזה מתאימה יותר לעסקים חדשים שעוד אין להם הרבה תוכן וביקורות. 

מיני סייט – 

האח האמצעי בין One Pager  לאתר תדמית מלא. היופי בבניית אתר מיני סייט הוא שאפשר לרכז את התוכן ולחסוך בעלויות בנייה ועיצוב ובו בזמן להקצות לשירותים או לחוות דעת ( בהתאם לצורך אצל הלקוח הפוטנציאלי) עמוד ייעודי שעומד בזכות עצמו. 

עכשיו כשאתם מכירים את המונחים הבסיסיים בעולם בניית האתרים תוכל לדבר עם ספק השירות שלכם ולהבין בדיוק מה אתם צריכים לשאול ולדרוש.
כמו תמיד, אם יש לכם שאלות או תהיות נוספות לגבי בניית אתרים בפרט ועולם הדיגטל העסקי בכלל, הרגישו חופשי ליצור איתנו קשר. שיחת ייעוץ מתנה עלינו.

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
נגישות